Tuesday 15 May 2012

02:02 - No comments

Untuk yang pertama kalinya

Bismillahirrahmanirrahim...
Saya mulakan post saya yang pertama..:))
Seperti yang anda semua dapat lihat, description blog ini adalah: hidup.masak.kucing.bahasa. So, insyaAllah blog yang br ini (baru start post, dah lama sign up :p) akan berkisar tentang empat perkara tersebut.<----ayat skema hehe.

Keterangan yang lebih lanjut adalah seperti yang berikut..(lagi skema :p)
1)  HIDUP: perkataan ni mcm umum sgt kan..tp sbnrnya yg saya  mksudkn adalah lbh berbentuk personal :)
2)  MASAK: mesti akan terdetik di zihni(otak) korang sume yg saya ni pndai masak kn..then akan post resepi-resepi br yg saya cuba..kan?? Ok,jwpnnye: saya xdelah pndi msk sgt (mmg xpndi pn hehe), tp dlm proses utk ke arah PANDAI itu :))
3)  KUCING: yang ni plk mestila sebab saya seorang pencinta kucing. Saya ade 2 ekoq kucing kesayangan..nme d beri Sachiko..Sachi & Chiko. Dua2 betina..
4)  BAHASA: bahasa merupakan identiti seseorang..bgtula ayat yang boleh saya ungkapkan sebagai seorang pelajar dalam jurusan bahasa :))

InsyaAllah, saya akan manfaatkan blog ni utk berkongsi idea, maklumat dan pengalaman kepada rakan2 yg lain..:))

Utk post yg pertama ni, saya sharekan dahulu wajah2 comel ksygn hamba.. SACHIKO..hehe

**p/s: cuba teka mn satu Sachi, mn satu Chiko..hehe.

Sekian, utk post kali pertama ini..:))

0 comments:

Post a Comment